Kavgalarımızı bile özledim ,
Ben sensiz yapamam yarim ,
Ruhumun nefes alışı sensin ,
Sensiz atmıyor bu kalp ritmim.
Git geller yordu beni bu gecede ,
Tek eksenim sen yer yüzünde ,
Cismin ismime aykırı bu senede ,
Hayallerime çizgi çektim yine...
A- Ölüm tehlikesi
B- Başınıza gelebilecek şeylerden müessesemiz sorumlu değildir
C- Yol geçen hanı
D- Cennete hoş geldin
E- Bi kere daha düşün
F- Vatanın kıymetini bilmeyen giremez
G- Dikkat! Deli çıkabilir
Yorum sizde ..