Büyük beklentilerle alıp okumaya başladığım bir kitap oldu. Beklentilerimi karşıladı mı ? Fazlasıya .Ara ara kişisel gelişim kitabı okuduğumu düşündürten ( kişisel gelişim kitapları genel olarak sevmediğim ve kendini tekrar ettiğini düşündüğüm yargıların bulunduğu kitaplardır ki bu kitap da bir kişisel gelişim kitabı olmasının yanında doğrusunu çoğu zaman bildiğimiz ama kendimize itiraf edemediğim yahut farkına varamadığımız olguları bize güzel bir olay örgüsü eşliğinde akıcı bir üslupla anlatmaktadır.)ara ara da olayın içine beni alıp götüren bir sonraki aşamasını merak ettiğim güzel etkileyici ve bize aslında çok basit görünen bazı duygu değer ve düşüncelerin önemini ve gerekliliğini hatırlatan bazı can alıcı cümleleriyle de insanı düşünmeye kendini sorgulamaya iten oldukça güzel bir kitap. Tavsiye edebileceğim ve herkesin kitaplığında bulunması gereken bir eser. Hep bir sonrasını düşündüğümüz bu hayatta anı yaşamanın ve anda kalmanın duygu ve düşüncelerimizi kontrol altına alabilmenin düşünce gücüne inanmanın farkına varabilmemiz
dileğiyle..
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖