Kitabı etrafımdaki kişiler tavsiye ettiği için merak etmiştim ve okudum.Kitapla ilgili bazı bilgileri öncesinde öğrenmiştim yani bu kitap yayınlandıktan sonra gençlerin intihar etme oranı arttığını ve oranın neden arttığını bendede aynı etkiyi mi bırakacağını merak ettiğim için okudum.Kitabın başları evet pek sarmadı ama biraz daha okuyunca hemen bitirmek istedim sonu pek üzücüydü zaten kitabın yazarın hayatında yaşantısından alındığı yazdığı için bende yazarın kaç yaşında öldüğünü falan merak ettim bu kitabı okurken. Bir de aklımı bu düşünce çelmeye başladı. Nişanlı veya evli birine aşık olmanın toplumda yeri var mı ? genel olarak okuduğumda bunu düşünüyordum.Ama gerçekten beni derinden etkileyen bir kitap olduğu kesindi.. Okumanızı şiddetle tavsiye ederimm