Erhan İDİZ'i sosyal medyadan takip ediyorum. Sayfasında anlattığı küçük küçük hikayelerden etkilenerek aldım kitabını. Mültecilere karşı farkındalığınızı arttıracak bir kitap. Doğduğum topraklara şükretmemi sağladı. Mülteci olaylarını dramatize etmeden olduğu gibi anlatan akıcı bir kitap. iyi okumalar...
Abbasiye'de birlikte büyüyen beş arkadaşın yıllar boyu süren dostluklarına tanık olurken aynı zamanda Mısır'ın siyasi tarihini de bol bol okuyacağımız bir kitap. Hayata bakış açıları birbirinden farklı ama birbirlerine çok bağlı bu beş arkadaşın her akşam Kuştimur'da buluşup neler yaşadığını okuyoruz. Dili sade ve hikaye akıcı. Beni kitapta tek zorlayan isimler oldu. İsimler çok uzun ve hepsi birbirine benziyor kim kimdi çözene kadar kitabın yarısına geldim. Yazarın diğer kitaplarını da mutlaka okuyacağım. İyi okumalar..