Ama ne olursa olsun hayatta her şeyin bir bedeli olduğunu öğrenmek senin için iyi bir şey .Işığın savaşçılarının öğretmeye çalıştıkları da budur zaten .
Peki dünyanın en büyük yalanı ne ?
- Ne mi ? Hayatımızın belli bir anında , yaşamımızın denetimini elimizden kaçırırız ve bunun sonucu olarak hayatımızın senetini yazgının eline geçer . Dünyanın en büyük yalanı budur .
Çünkü efendim, herkes bizim nasıl yaşamamız gerektiğini elifi elifine bildiğine inanır.
Ne var ki , hiç kimse kendisinin kendi hayatını nasıl yaşaması gerektiğini kesinlikle bilmez.Tıpkı şu, düşleri gerçeğe dönüştürmeyi beceremediği halde düş yorumculuğuna kalkışan cadı gibi…