* Ve bizi sevenlerin sevdiği gibi, kendimizi sevmeyi öğrendik.
Ama artık büyüdük .
*Değerimizi, bir başkasının bize davranışlarıyla ya da sevgi kapasitesiyle ölçülemeyecek kadar büyük.
*Dilerim hepimizin karşısına, bizi hem saygıyla hem de sevgiyle görebilecek insanlar çıksın .
"Hani böyle cılız bir çiçek vardır ya, bir kerecik sulamazsan solar. Ya da fazla güneş ışığı alırsa yanar. İşte benim umutlarım da öyleydi. Solmak için bahane arıyordu sanki."