"Çocukluğunun geçtiği yerleri ziyaret etmek bir mazoşizm uygulamasıdır.
İnsan hayal kırıklığına uğramaya çalışır ve hiçbir sürpriz yaşanmaz.
Hayal kırıklığına uğrar."
"Sevgili arkadaşlarım" diye araya girdi,
Ben kötü haberleri veren kişi olmak istemem, ama sizin yaşınızda şunu bilmeniz gerekir ki, edep çağı artık geride kaldı.
Daha doğrudan söyleyeyim: Edep öldü."
Kendi hasretlerimin içine gömülü olduğum için, tanıdığım insanların hasretlerine nadiren dikkat ediyorum.
Onların belleğimde iz bırakmaları bana doğal geliyor; ama benim de onların belleklerinde iz bırakmış olabileceğim düşüncesi beni şaşırtıyor.
Geriye bu noktada tevazu mu yoksa duyarsızlık mı gösterdiğimi bilmek kalıyor.
... "Ama bu ülkede, dünyanın bu bölgesinde başka bir şeyler var Sanki bir yoldaymışız gibi geliyor ve ne zaman bir adım atsam az önce ayağımın bulunduğu yer dağılıp toz haline geliyor.
Hatta bazen yolda ayaklarımın altında çökmeye başlıyor ve göçük ile birlikte sürüklenip gitmemek için adamlarımı hızlandırmak zorunda kalıyorum."