Kendini tanımayan bir insanın başkaları hakkındaki fikirlerinin de bir hükmü yoktur.
Zira insan kendinden yola çıkar bir başkasına varmak için. Eğer insanları tanımak adına bir yol inşa etmemişse biri, insanlara nasıl ulaşabilir ?
Kendimiz sandığımızdan çok daha zenginiz; ama bizi oradan buradan alarak, dilenerek yaşamaya alıştırmışlar. Kendimizden çok başkalarından yararlanmaya zorlamışlar bizi.