İnsan herşeyi ister,
Yaz olur kış olsun istersin
Yağmur yağar kar yağsın istersin
Güzel, çirkin, yakışıklı ayrımı yaparsın iç güzellik değil de dış güzelliğe önem verirsin,en iyisini istersin daha iyisi çıkarsa karşına aldatırsın üzersin sen busun işte ben buyum biz buyuz biz insanoğluyuz fani dünyada ömrünü bitirirsin...