Ben bana yaşadığımı hissettiren birini kaybettim.
Bana yaşamaktan söz etmeyin.
Beklediklerim gelmese de olur artık Kızdığım şeyler her gün yüzüme çarpsa, hayallerim un ufak olsa, inandığım herkes yıkımım olsa da olur.
Ben bana kaybetsem de yıkılmayacağımı haykıran birini kaybettim.
Artık yıkılsam da olur...
Başını bir yere yaslamak istediğinde aşık olmak yerine seyahate çıkmak en güzelidir aslında. İnsanlar genel de hayal kırıklığına uğratırlar, otobüs camlarıysa sadece
otobüs camlarıdır, o kadar...