Bir siyah hikayesi

Bir siyah hikayesi
@Meva7979
Bazen insan kendini hiç istemediği yollarda buluyor hiç istemediği olayların merkezinde yer alıyor ona iyi gelmeyecek insanlarla aynı ortamda bulunuyor en kötüsü de çok ağır bir darbe almadan o insanların ona iyi gelmedigini anlamıyor insan , o yolun yanlış olduğunu sonradan fark ediyor o zaman daha çok acıyor insanın canı. Ne yapacağını bilmiyor nasıl davranması gerektiğini, ne düşüneceğini bi türlü anlamıyor yeni bir sayfa açması gerekiyor ama o insan bugüne kadar o kadar yorulmuş ki içinden hiçbir şey yapmak gelmiyor ama öylece durunca da daha fazla canı acıyor kendini soyutluyor hayattan kendi kabuğuna çekilip kendi karanlığında yaşıyor böyle devam edemeyeceğini biliyor ama hâlâ o karanlıkta oturmaya devam ediyor...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sana ben gelemem, bana yasaksın sevemem, adını anamam,elini tutamam...
Müzik
Kalbim yıllar geçse de affetmeyecek, bilsem ki gözyaşım hiç dinmeyecek, sensiz bu son gecem bu son sabahım, tadı yok bu mevsim ayrılıkların. Bilsem ki bir daha hiç dönmeyecek bilsem ki gözyaşım hiç dinmeyecek utanmam yenilmem mutsuzluğuma şimdi sensiz cehennem de yaşlanacağım.
Müzik
Deme düşmem ocağına geleceksin ayağıma yüzün olmaz ki bakmaya yaz bunu bi kenara
Müzik