Kitabı bir arkadaşımın tavsiyesi ile okumaya başladım başlarken beni bu kadar etkileyeceğini bilmiyordum yazar şiirleri öyle güzel anlatmış ki okuduğum kitaplar arasında en çok not aldıklarımdan olabilir insanın iç dünyasındaki seslenişleri okuyucuya hissettiriyor şiirler tempolu diğer bazı kitaplardaki gibi monoton değil şair kitabının adını ömrüm boyunca düştüğüm koymuş bu kitapta sadece şairin düştüğü değil okuyucunun da düştüğü yerleri kendine gösteriyor genel olarak içime dokunan bir kitaptı kendine söylemek isteyipte söyleyemeyen kişilere şair şiirleri ile itiraf ettirmiş bence,güzel bir kitaptı tavsiye edilir arkadaşıma da buradan teşekkür ederim.