Beni tedavi etmelerini reddetmekle doktorları "incitmeyecegimi" çok iyi biliyorum. Aslında böyle yapmakla kendimden başka hiç kimseye zararım dokunmadıgının da farkındayım. Yine de inat için reddediyorum. Karaciğerim sancıyor, bırakalım daha beter sancısın lanet olasıca, ne kadar sancırsa o kadar iyi!