FMK

İyi geceler
Üzmez bu şarkılar, alıştım ben "Barışamam" derdim, barıştım ben Senin serin kıyında boğuldum sanma Sıcak denizlere karıştım ben youtu.be/2vjZXsYL_c0?si=...
Reklam
Geceye bir not
“El itini övüyorken, siz aslanda kusur arıyorsunuz.”
Kayıt tutmaya bayılıyorum 😂😂 Sıkıntı mı var al kardeşim :D
Öptüm öptüm Kokladım kokladım ama doyamadım… —- Ben sana veda edemem …
“yeni bir büyümedir bu, acının bile yaşama gücüne, dünya bağışına dönüştüğü. sonra bir gün hiçbir sözün kalbinizi karşılamadığını görürsünüz.” • pervane | şükrü erbaş
Reklam