...çılgınca bir öfkeyle çıkışıyordum kendime: "Karşılaştığınızda neden hep sen yana çekiliyorsun? Neden o değil de, özellikle sen? Öyle bir yasa mı var? Hiçbir yerde öyle bir şey yazmıyor. Kibar insanlar karşılaştıklarında genelde yaptıkları gibi, eşit olmalıdırlar. Biraz sen yana çekileceksin, biraz da ben, böylece birbirimize karşılıklı saygı duyarak geçeceğiz..." Ama öyle olmuyordu, hep ben yana çekiliyordum. Ona yol verdiğimin farkına bile varmıyordu.
Birinin bize iyilik yapmadığını fark ettiğimizde, hiçbir şekilde o insanın yanında kalmak ve kendimizi bu yıkıcı etkiye maruz bırakmak zorunda değiliz.