Olamaz. Hayat bu kadar anlamsız ve korkunç olamaz. Eğer hayat bu kadar anlamsız ve korkunçsa, o halde neden ölüyorum, hem de Acılar İçinde? Bir şeyler yanlış.
Adım adım yaklaşan korkutucu iğrenç ölüm tek gerçekti ve bir de bitmek bilmeyen o aynı yalanlar. Böyle durumlarda saatin, günün, haftanın ne anlamı olabilirdi ki?