Afganistan’ın iç karışıklık savaş mücadelesi ve zor şartlar altında birbirine kenetlenen iki kadının Meryem ve Leyla’nın öyküsü o kadar derinden etkiledi ki bazı bölümlerde gözyaşlarımı tutamadım. Kitap kendini okutuyor ve okurken karakterlerle duygusal bir bağ kurmanızı sağlıyor. Kadının değersizleştirilmesi ve dönemin şartlarında yaşadıkları talihsizliklerle mücadelesi okumaya değerdi. Mutlaka okumanızı tavsiye ederim.