Anna Sewell’in bir atın otobiyografisi olarak yazdığı kitabı keyifle okudum. Bir solukta okucagınız bir kitap diyemem ama sıkıcı da değildi. Atları seviyorum ana karakteri adından da anlaşılacağı gibi Siyah İnci adında bir at olan kitap atların gözünden hayata bakmayı öğretiyor. Atlar ile ilgili bilgilerinde yer aldığı kitap hayvanlara ve atlara farklı bir pencereden bakmayı öğretiyor. Siyah İnci ile tanışmanızı ve kitabı okumanızı tavsiye ederim. Okuyanlar yoruma fikirlerini yazabilir okuyacaklara da keyifli okumalar diliyorum.🙏🏽