Kurgu ve ele aldığı konu itibariyle güzel bir kitap ama hiçbir karakterle bağ kuramadığım, kahramanının içimde sempati uyandırmadığı ender romanlardan biriydi. Buna rağmen zaman zaman merak uyandırdığı ve küçük heyecanlar yaşattığı için okumaya değer bulduğumu belirtmek isterim.