Fezâ

Nefret ediyorum hep bir karar verme halinden. Hep bir yol ayrımından. Neyin beni mutlu edip edemeyeceğini bilememekten!!
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bazen o kadar saçmaladığımı düşünüyorum ki kendimden utanıyorum. 🤦
"Henüz yaşamadığın şeyler için kaygılanmayı bırak" dedi.
Çok kıymet verdiğim, sevdiğim ve gerçekten saygı duyduğum Çiğdem ablam ile 4 koca saattir konuşuyoruz. Yorulup vedalaşmasak bir 4 saat daha keyifle konuşuruz. Her muhabbette tadı damağımda kalıyor. Ruhuma şifa kadın. Yüreğime su. Hayattaki sayılı kazançlarımdan biri. Seni Seviyorum...
Gözlerim ağrıyor, başım ağrıyor ve 35 bin tane telefon görüşmesi yapmam lazım. Zor zamanlarda nezaketsiz davranmak bence insana hak görülmeli...