dil-şikeste

dil-şikeste
@Miharb
Iyi, kötü, güzel, çirkin ve ölümlü. Keşke beni birazcık anlayabilseydiniz. Spieglein! Spieglein! Sag mir wer ich bin und wo ich bin! Morte es vita; vita es morte
Ev erkeği
Öğrenci
Araf
27 okur puanı
Nisan 2019 tarihinde katıldı
 "İnsanın kullandığı ilk alet de başka bir insandı." Ziyan/Hakan Günday
Reklam
"Gece bir tabut gibi çöker omuzlarıma  bir ölünün iç çekmesi olur rüzgar  hüzünle düşünürüm uzaktaki bir evi Yıldızlar sayılmaz: hasret uzakta hasreti bir ben bilirim bir de gecenin gözlerindeki baykuş" Arkadaş Z. Özger
"Seni senden çalmışlar/ Ne derin yalnızlık" Sohrab Sepehri
'eski bir sanrıdır yıldızlı göğün altında yaşadığımız.'
'gitmek mi yitmektir, kalmak mı?' Birhan Keskin
Reklam