Iyi, kötü, güzel, çirkin ve ölümlü.
Keşke beni birazcık anlayabilseydiniz.
Spieglein! Spieglein! Sag mir wer ich bin und wo ich bin!
Morte es vita; vita es morte
"Gece
bir tabut gibi çöker omuzlarıma
bir ölünün iç çekmesi olur rüzgar
hüzünle düşünürüm uzaktaki bir evi
Yıldızlar sayılmaz: hasret uzakta
hasreti bir ben bilirim
bir de gecenin gözlerindeki baykuş"
Arkadaş Z. Özger