dil-şikeste

dil-şikeste
@Miharb
Iyi, kötü, güzel, çirkin ve ölümlü. Keşke beni birazcık anlayabilseydiniz. Spieglein! Spieglein! Sag mir wer ich bin und wo ich bin! Morte es vita; vita es morte
Ev erkeği
Öğrenci
Araf
27 okur puanı
Nisan 2019 tarihinde katıldı
Bunu buraya bırakıyorum. "Gece bir tabut gibi çöküyorsa üzerinize " buyrun dinleyin. youtu.be/sM0PtpbKRCw
Müzik
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Ölümün ve göçün dokunmadığı tek nesne/ var mıdır/ ölüm yok eder göç değiştirir/ kendisi kalamaz kimse"
Şiir
Sessizliğin sesini bozacak ve gecenin ritmini daha da yavaşlatacak güzel bir şarkı önerisi olan var mı?
Müzik
 "İnsanın kullandığı ilk alet de başka bir insandı." Ziyan/Hakan Günday
"Gece bir tabut gibi çöker omuzlarıma  bir ölünün iç çekmesi olur rüzgar  hüzünle düşünürüm uzaktaki bir evi Yıldızlar sayılmaz: hasret uzakta hasreti bir ben bilirim bir de gecenin gözlerindeki baykuş" Arkadaş Z. Özger