dil-şikeste

dil-şikeste
@Miharb
Iyi, kötü, güzel, çirkin ve ölümlü. Keşke beni birazcık anlayabilseydiniz. Spieglein! Spieglein! Sag mir wer ich bin und wo ich bin! Morte es vita; vita es morte
Ev erkeği
Öğrenci
Araf
27 okur puanı
Nisan 2019 tarihinde katıldı
"Yağmur ne zaman böyle yağsa durup insanları izliyorum. Etrafımı, sokakları, caddeleri ve binaları Pinokyo. Herkes gibi dükkanların, binaların, saçakların altına kaçmak geçmiyor içimden. Önümden, arkamdan, sağımdan ve solumdan insanlar akıyor durmadan. Durmadan, durmadan akıyorlar ve çok ve çok pisler... Çok pisler Pinokyo, çok pisler. İnsanlar çok kirliler. Bu yüzden mi kaçıyorlar Tanrıdan dersin, bu yüzden mi ? Bazen yağmur yağınca aklıma annem geliyor Pinokyo. Eski bakır leğen de beni yıkayışı ve benim kaçma çabalarım geliyor. Şimdi şu yağmurdan kaçan ve insan olduklarını iddia edenlere bakıyorum da kahkahalar atasım geliyor Pinokyo. Acı, acı, acı, acı kahkahalar savurasım geliyor. Şöyle düşünüyorum, Pinokyo. Şöyle düşünüyorum; baksana sanki Tanrı kullarını yıkayıp paklamak istiyor da, sanki dünya koca bir bakır leğen de, tüm kulların huysuz çocuklar gibi kaçışıp saklanıyor." Ümit Aras Dağlı
Şiir
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"ancak yürümenin dışında bütün eylemlerin adı kaçış kaçış kaçıştır."
Şiir
Bunu buraya bırakıyorum. "Gece bir tabut gibi çöküyorsa üzerinize " buyrun dinleyin. youtu.be/sM0PtpbKRCw
Müzik
"Ölümün ve göçün dokunmadığı tek nesne/ var mıdır/ ölüm yok eder göç değiştirir/ kendisi kalamaz kimse"
Şiir
Sessizliğin sesini bozacak ve gecenin ritmini daha da yavaşlatacak güzel bir şarkı önerisi olan var mı?
Müzik