siirselog

Bazılarımız şiirlere tutunuyor,🌿 Bazılarımız şarkılara…🌹 Bazılarımız filmlere tutunuyor,🌸 Bazılarımız kitaplara…🍂 Sanırım artık insan, tutunamıyor insana…🥀
Reklam
Beklemek lazım.. Gönlü hoş tutanı, gönülde yer bulanı, başka gönülde gözü olmayanı...🍂
"velhasıl şiir gibisin ve ben her mısranı bir başka severim"...♡
"Ahmet Kaya diyiyor ya bir menekşe kokusunda seni aramak varya bundan sonra Menekşenin kokusu olsa bile biz seninle olamayız olursada yeni bir Ahmet Kaya şarkısın da olur o kadar imkansız"🥀🥀🥀
Umut belki de gelecek sayfadır. Kapatma kitabı...
Reklam