siirselog

Sabahattin Ali'nin dediği gibi Kendimi bir balkondan aşağı daha rahat bırakabilirim, bir insana bırakmaktansa. Öyle çok korkuyorum insandan...🥀
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
''Gökkuşağını görmek istiyorsan yağmura katlanmak zorundasın.''✨
"Ben gömerim ne varsa içime anlaşılmasın diye bir de çiçek ekerim üzerine altı mezarlık üstü bağ bahçe"🥀
" Uzun bir yolculuk sonrasıyız.Ben çok yorgunum,sen çok güzelsin. "♡♧
Çünkü bilimin sustuğu yerde şiir başlar.🍂