siirselog

Evet ama, şimdi nereye gideyim?- Nereye isterseniz. Ölüler özgürdür.🕊️
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ben senin için boşa kürek çektiğimi, Sen başka bir gemiye bindiğinde anladım...🥀
Diyorum ki, ne saçma insanlar ve olaylar için yormuşsun kendini. Gitmek isteyenlerin, yanımda kalmaları için uğraşmak mı dersin, kalbi olmayan insanlardan sevgi beklemek mi dersin.🥀✨
Bir insan bir insana elbet yeterdi...🕊️
Sıkıldım bu şehirden.🖤 Daha ne bekliyorum ?🌸 Gelmeyecek olanı beklemeye 🍂 Daha ne kadar umut gerek ?🌼 Olacağı olsa olurdu.✨ " Sabır da yorulur" demiştim... 🌹