Diyorum ki, ne saçma insanlar ve olaylar için yormuşsun kendini. Gitmek isteyenlerin, yanımda kalmaları için uğraşmak mı dersin, kalbi olmayan insanlardan sevgi beklemek mi dersin.🥀✨
Sıkıldım bu şehirden.🖤
Daha ne bekliyorum ?🌸
Gelmeyecek olanı beklemeye 🍂
Daha ne kadar umut gerek ?🌼
Olacağı olsa olurdu.✨
" Sabır da yorulur" demiştim... 🌹