siirselog

Dünyada çok şey kolay da, insan olmak zor.✨
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Neye inanırsan inan, seni mutlu etmiyorsa yanlıştır.🖤
Ağlayanı güldürebilmek; ağlayanla, ağlamaktan daha değerliymiş.🍂
Biliyorum bahar yine gelir ama bu saaten sonra benim çiçeklerim sana açmaz 🥀
Allahın bahşettiği en güzel aksesuardır vicdan. Takın onu yüreğinize...🍂