Muallime

Vosvosum, demliğim ve hayallerim yolculuğa çıksak ne güzel olurdu süper üçlü :)
Reklam
Yürürsen yakındır , bakarsan uzak .
youtu.be/Qprmq3Ol27A Ey bitmek bilmeyen, Upuzun Karanlık gecenin ardından gelen Apaydın seher Gülümse ; senin gülüşün mucizelere gebe ...
youtu.be/VukQm8kYlW4 Zekai Tunca , şarkısında şöyle diyordu : " Bahar çiçek çiçek gelince güzel / Hayat sevilince , sevince güzel..."