Mine

Mine
@MineDeniz
“İnsanlar kırıcıydı, kitaplara sığındım...”
Puan vermedi·90 syf.··
2023 1. kitabı
Yarın ölümü olduğunu bilen insan nasıl yaşar ki? Her birimiz öyle değil miyiz aslında? Ölüm çok yakınımızda... Aklımı yazarın aklına yaslayınca ne demek istediğini ve söylediği her sözü kalpten hissettim... Açıkçası ilk sayfalarda sevmemiştim ama gittikçe güzelleşiyor... Yazarın gönlüne sağlık... Spoiler! En sevdiğim nokta; Mahkûm kendisinin değil de haksız yere hapishaneye girenlerin hakkını araması... En çok şaşırdığım nokta; Ölümünü gerçekleştirecek olanların mahkûma çok iyi ve nazik davranması... En çok duygulandığım nokta; Mahkûmun en ümit var olduğu anda kızının söylediklerinden sonra gram ümidinin kalmaması... Bu kitabı çok derin bir psikoloji ile okudum o yüzden çok etkilendim...
Bir İdam Mahkûmunun Son GünüVictor Hugo · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2026152,6bin okunma