Yazarın ikinci kitabı içerisinde 4 farklı öykü barındırıyor. Her birinde de sonları okuyucuya bırakmış. Eee ne oldu şimdi diye sayfayı çevirdiğinizde yeni bir hikaye çoktan başlamış oluyor.
Yazarın kurgu yeteneği, kelimeleri kullanma ustalığı çok iyi, akıcı ve okutuyor kendini fakat içerisindeki müstehcenlik beni rahatsız etti.
Öykülerinden en çok " Ali dede ölüyor"u sevdim açıkçası (daha uzun ve daha detaylı bir öykü) diğerleri benim için biraz havada kaldı.
Yazarla tanışmak güzeldi.