"Böyle kabus gördüğüm gecelerde kendimi kasıyorum sanırım, sırtım öyle şiddetli ağrıyor ki..."
Birden elimi tuttu. Tamamen refleksle. Gözleri cümlemi yarıda kesmeme neden oldu.
Syf 202
Ansızın çoğunlıkla kabuslarımdan sonra başlayan o yıkıcı ağrıyı hatırladım. Ateş Sarayı'nda gördüğüm kabustan sonra bundan ona bahsettiğimi anımsadım. Elimde uzanıp tuttuğunu ve canım yanıyor diye paniklediğini o an aslında bunun için bile suçlu hissettiğini. Hem de en büyük yarasının sebebi benken.
Syf 493
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"O ateş varisiydi ama en çok yanan oydu,"
~Ariana
"O hava varisiydi ama en çok nefessiz kalan o olmuştu,"
~Sonay
"Toprak varisi olan oydu ama diri diri gömülen de o olmuştu,"
~Ayzer
"Doğru, su varisi olan bendim ama en çok boğulan da ben olmuştum...
Gökyüzüne sahip olan bendim ama kendine gökyüsü kadar uzak olan da yine vendim."
~Nova