Bukowski der ki : insanlar kandırılmak istiyor.
Gerçeklikten , yaşamaktan korkuyorlar çünkü.
Bu yüzden hep televizyon izleyip ,fal baktırıyorlar.
Onlara yalan söylerseniz sizi severler , en çok sizi severler .
Gerçekleri hatırlatırsanız sizden uzaklaşırlar, bazen nefret bile ederler .