"Psikoloji diyor ki, kendine iyi bakmaya başladığın zaman, daha iyi hissetmeye başlarsın. Daha iyi hissettiğinde, daha iyi görünmeye başlarsın. Hatta daha iyi şeyleri kendine çekmeye başlarsın. Her şey seninle başlar. Kendine çok iyi bak."
Bu yüzden acıya katlanırız . Bir amaç olduğuna inanırız . Göremediğimiz şeyler için umudumuz vardır. içimizdeki bedenlerin sınırlamayacağı , henüz ortaya çıkmamış , muhteşem güzellik olduğuna inanırız .
Tersyüz