Minimalist

Minimalist
@Minimalist25
Per aspera ad astra...
İyi geceler
"İçimin bir zamanlar ne kadar ölü olduğunu asla bilmediler, şimdi nasıl çiçek açtığımı da asla anlamayacaklar." Stefan Zweig
1000k
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Sade bir yaşantıya, telaşsız sevgiye, sakin ve yağmurlu bir güne, sevdiğim birkaç insanla aynı masada buluşabilmeye, yaz akşamlarının ince ince esen rüzgârına ihtiyaç duyuyorum.”
1000k
“Ne diye benim ruhumun ahengini bozdun?” Sabahattin Ali
Aşk
Bir de kuşlar var Hakim bey Herşeyin başı onlar... Onlar özgürlüğü koyuyor insanların kafasına... Baksanıza, terörist terörist uçuyorlar... Ahmed Arif
1000k