📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Başını hep dik tut!
yıldızlar altından geçmemiz gerek.
hangi yolu seçersen seç,
sonunda hep ölüm var.
ve her şey bitecek
ve sen de öleceksin
ve bu dünya da ölecek.
bu yüzden başını hep dik tut!”
Aliya izzetbegoviç
Bir yerde okudum; “insanın dostu yoktur, saadetin dostu vardır.” diyor.
Her şey yolunda iken herkes herkesle beraber olur, mühim olan zor gününde yanında olabilecek dostu bulabilmek.
İnsanın rengi, karanlıkta belli olur.