Yanağından süzülen yaşı sildim. “Benim için bir şey yapmanı istiyorum.”
“Senin için her şeyi yaparım. Ne istiyorsun?”
“Öldüğünde nasıl nefes alıp vereceğimi bana öğretmeni istiyorum.”
Yine de düşündüğünüzde korkmak çox da kötü bir şey değildi. Çünkü korku hala kaybedecek bir şeylere sahip olduğunuzun bir hatırlatıcısıydı. Ve tutunmaya değer bir şeyler olduğunun.
Hayatlarımızı cesaret ve korku ile kötü bir şeylerin olmasından endişe duyma arasında ireli geri salınarak geçiriyorduk. Düşmekten korkarak. Ölmektek korkarak. Peki ya ölüm siz daha ne olduğunu bilr anlayamadan hızla çıkagelirse?