Geçen aylarda Çinliler hakkında birisi ırkçı post atıyordu. Ben sosyal medya fenomeni birine “ırkçılık bu,” dediğimde bana “evet ırkçılıksa ırkçılık,” yazmıştı. Baktım, siyahileri paylaşmış. O kadar cahil ki, ırkçılığı sadece siyahilere yapıldığında kınanacak bir şey sanıyor, yazık..