Cabbarov Miri

Cabbarov Miri
@Mirizim
İnsan, olduğu gibi olmayı reddeden tek yaratıkdır.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Böyledir işte," dedi. " İnsanın nankörlüğü sınır tanımaz."
"Kendi başının çaresine bakmak her zaman daha iyidir."
“Şapka giymiyorum, böylece onu kimse için çıkarmam gerekmiyor.”