Yusuf Arslan

“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Evet, hepimize bir anlam lazımdı. Anlam olmadan yaşanmazdı.
Sayfa 88·Kitabı okuyor
Ne bu insanları anladım, ne de dünyanın derdini... Yine de yandım, kaçmadım... Yandım hiç kimseyi yakmadım, yine de bulamadım kendimi, yine de göremedim hiç gerçeği. Yine bilmediğim bir yerdeyim.
Kolay değil
Depresyondan kurtulmak için unutman gerekir.
Sayfa 53·Kitabı okuyor