Baran

Baran
@Mirooooo
Hîn dibim, jîn dibim û dîn dibim..! 1:4=1 ji bo azadî....
Yeter artık! Bir romanın içinde değiliz. Bu bir film ve sinema hayatın kendisidir...
Reklam
Bu çılgınlık denizinin içinde, parçalanmış bir aşk dünyayı sarmalıyor... 🎬Week-end (1967)
Bir adam 200 yıl yaşasa da karısının gerçek doğasını hiçbir zaman keşfedemez. Evreni anlayabilseydim bile, yine de seninle ilgili gerçeği asla bilemezdim. Asla. Sen kimdin? 🎬 Le Dernier Tango à Paris (1972)
Kendi korkularımı göremiyorum. Herkes bana bakıyor sanki. Bense sadece kendimi görüyorum.. Tükeniyorum... 🎬 Cléo de 5 à 7 (1962)
" Kırmızı, yeşil, mavi, turuncu... Ben turuncuyum ve hiçbir şey turuncuyla kafiyeli değil..." 🎬 İşe Yarar Bir Şey (2017)
Reklam