Merve tok

Rüya gerçeğe çok yakın olunca kötü rüya diyoruz. Gerçeği yaşarken de bir rüya olsun istiyoruz. Keşke hepsi bir rüya olsaydı..."
Reklam
Bilmiyorum... Niye bu kabulleniş, her şeyi oluruna bırakış?
Son zamanlarda tahammül eşiği çok düşük.
Kırılmaya da... hiçbir şey için üzülmeye değmiyordu bu hayatta
Reklam