İnsan, doğumdan ölüme kadar süren bir arayışın içindedir.
Ne mutlu, kâinat denen bu âlemde aradığını bulabilene.
Aramak demişken, üstadın tabiriyle:
“Bir duruşu olmalı insanın; bir bakışı, bir anlayışı, bir aşkı, bir davası olmalı.”
İşte tam olarak bu.
Ne onurlu bir duruştur kimseye minnet etmemek.
Ne mutlu Müslüman olup İslam diniyle şereflenmek.
Ne mutlu, milyonlarca insanın gıpta ile aradığı bir sevgiyle sevilmek ve sevebilmek.
Benim için aramanın ve bulmanın tanımı budur.