Mehtap karadeniz

Mehtap karadeniz
@MissAnk
Allahım lütfen onu koru. O bu dünyada sevdiğim tek insan. 🙏
Reklam
ey sevgili
Kırgın mıyım sana, yoksa umuda mı, Tükenmiş bir kalbin solan duâsına mı? Bir hastalık gibi sardı içimi, Bu dert... İnanmak istedim, olmadı. Dalından düşen yaprak misali, Rengim soldu, yüreğim yandı. Senden sonra ben, yorgun bir can, Yatağa mahkûm, ömrü viran. Bir bavul alsam, Acımı, umudumu içine salsam. Sessizce yollara düşsem yine, Belki varırım senin izine. Vadiler aşsam, çöller geçsem, Adını her nefeste içimden seçsem. Takatim yok, dizlerim yorgun, Sensiz bu dünya bana zindan. Ah, ne olurdu senin toprağında, Uyusam sessizce, kendi duamda. Mahşer gelene dek kalsam öyle, Ey sevgili, sonsuz özleminle…
Başkaları ne der diye yanlışı kabullenmek, asıl çirkinliktir. Oysa çirkin görünse bile doğruyu yapmak, her zaman daha evlâdır.
Allahım nasıl seviyorum bi bilse...🥹
Ah, bu yorgunluklarımız... Aslında bütün mesele; kendimizi anlatmadan anlayan, gözlerimizin içine bakıp hâlimizi çözebilen birinin olmamayışında gizli. Çoğu zaman çözüm üretmek yerine, susarak olanı kabulleniyoruz. Ve işte o an, içimizde bir şey eksiliyor; adı bazen umut, bazen inanç, bazen de kendimiz. Hiç kimse, varlık hissedemediği bir yerin kölesi olmamalı. Kalbinize ve ruhunuza ışık tutan, varlığınızı hissettiren, huzura erdiğiniz yeri kaybetmeyin. Kendinize şu soruyu sorun: “Ne olmazsa ben olmam?” Evet, insan her koşulda yaşar; çünkü varoluş gayemiz bunu gerektirir. Yeriz, uyuruz, nefes alırız ve bir şekilde hayata devam ederiz. Ama hayata anlam katan şey, sadece yaşamak değildir. Hayata değerini veren; içinde güzellik, sevgi ve anlam barındıran o yaşam kaynağını bulmaktır. Olumlu ya da olumsuz her olayda, sizi güçlü hissettiren şeyi kaybetmeyin. Cinsiyet fark etmez; hayatınıza birini alırken kendinize tek bir soru sorun: “Onunla yaşlanabilir miyim?” Çünkü insan, yaşlanamayacağı biriyle yaşamak zorunda olmamalı. Muhabbet kuramadığınız, hâldaş olamadığınız bir yerde varlık hissedemezsiniz. Gözlemlerime ve tecrübelerime dayanarak söylüyorum: Mutluluk, iki insanın muhabbetinde gizlidir. Eger bu yaşam akışınızda yoksa,hayat, felsefe ile edebiyat arasında tükenir ve size yalnızca yaşayamadığınız yaşamın hayali kalır. Vesselam.
Reklam