Hiç kimse hiç kimseyi tehdit etmiyor oysa bu farklılıkların bir aradalığı düşünüldüğünde...Herkes sadece kendisini yaşamak istiyor..Kendisini ya da kendisi için doğru bildiğini...Mesele bu kadar basit işte..
Her hayatın kendine göre bir doğrusu,dahası her an değişmeye,yıkılmaya açık doğruları vardır.Yıllar gerçekleri size çok farklı şekilde gösterebiliyor,yaşatabiliyor.