Dışı Gri,içi kara insanlar baktığı her insanın ruhunu kapkara görüyordu...Oysa GÖKKUŞAĞI bu duruma kederlenmiyordu.Çünkü O yağmurdan,sağanaktan,fırtınadan,kapkara bulutlardan,hatta GÜNEŞ'ten bile sonra çıkıyordu GÖKYÜZÜ'ne...Aslında iklimi biliyordu, GÖKKUŞAĞI bu hava olaylarına alışkındı,o yüzden olsa gerek yaşadığı hiçbirşeye artık aldırış etmiyordu...