Kızgınım, başı sonu olmayan bir kızgınlık. Geçmişteki bir buzul çağından kaynaklanan ve şimdiki buzul çağına yönelen bir kızgınlık... Çünkü dünya madem sona erecek(herkes de söylüyor bunu, müminler, batıl inanç sahipleri, bilginler, peygamberler söylüyor, günün birinde sona erecek diyor) neden o vakit kendisi dönüşüme son vermeden, infilak etmeden ya da kıyamet kopmadan önce olmasındı bu? Neden bu kuşak, ahlaksal bir davranışın üstesinden gelerek her şeye kendi eliyle bir son vermesindi? Ermişlerin sonu, verimsiz verimlilerin, gerçekten sevenlerin sonu. Böyle bir şeye karşı söylenecek bir şey olmazdı belki.