"Öyle görünüyor ki," dedim, "demokrasi en ideal yönetim biçimidir; tıpkı her tondan renklerle bezeli rengarenk bir pelerin gibi, her yaradılıştan insanı içerisinde barındırır bu rejim; her nasıl ki, kadınlar ve çocuklar rengarenk giysilere bayılıyorsa, pek çok kişi de aynen bu şekilde demokrasinin en ideal rejim olduğunu düşünür."