(Acımasızca sözcüğü üzerinde bilhassa duruyorum) iki kelimeyle gençlerin yüce gönüllü olmasının çok güzel olduğunu ama peş para etmediğini anlatım. Neden mi etmiyor ? Çünkü ulaşılması kolay, hayatın gerçeğiyle uyuşmuyor, bütün bunlar,diyebilirim ki “hayatın ilk izlenimleri” hele bir çalışında göreyim sizi ! Ucuz yüce gönüllük her zaman kolaydır, hatta hayattan vazgeçe bilmekte bile ucuzdur, çünkü gençken insan kanı kaynar ve kabına sığamaz, güzel olan tutkuyla arzulanır.