Mıjdar

Mıjdar
@Mjdr
Dünya biraz bulanık.
Gözlerimi kapalı tuttuğum sürece iki kişiyiz...
Reklam
Kendisi için hiç kimse değildi o. Herkes için biri olmanın yolu buydu belki de.
Madem sen onların gözünde bugüne dek olduğunu sandığın kişi değilsin, onlar da aynı şekilde senin gördüğünü sandığın kişiler olmayabilirler, ne dersin?
Kısacası, yaşadığımı göremiyordum.
Yalnızdım. Tüm dünyada bir başıma. Kendi içimde de yalnız.
Reklam