Demir

Demir
“İnsanlar zaten fotoğraflarına pek benzemezlerdi.”
Reklam
İşte hayatın en güzel tarafı da buydu; her şey olabilirdi, her ne kadar olasılıksız olursa olsun olabilirdi, olasılık dışı olan bir olay mutlaka olurdu.”
. “Bin yıl önce insanlar Dünya’nın küre olduğunu dahi kabullenemiyordu. Ya da gezegenimizin güneşin etrafında döndüğünü. Gerçeklik bizim hayal gücümüzle sınırlı değildir. Hayal gücümüz gerçeklikle sınırlı. Ama sadece algıladığımız gerçeklikle.”
Hepimizin vücutlarımızın istek ve arzularına köle olduğumuza inanıyordu.
Tanrı her şeyi biliyorsa hayat önceden bellidir, demeye getiriyorsun. Dolayısıyla da özgür irade yoktur”